Tjolahopp!

Nu är jag tillbaka igen.
Mamma har åkt hem idag : (  Inte så kul dock..
Snacka om att tiden har gått snabbt! Men kul har vi haft!
Vi har varit i stan en hel del, varit i Solna.
Jag fick ett par Converseskor <3
Igår var vi på Ikea med Carina och jag hittade en asiatisk svart bamboolampa!
Det så klick där!
Sedan har vi ätit en massa gottigheter och så.. Ingen nyhet direkt!

Tänk att det redan är 17 Maj.. Snart ska min lägenhet tömmas
och Tim tar studenten. Snart är det bye bye till Örebro på riktigt för
oss båda. Det känns toppen!! Skönt också att det snart är sommar
eller rättare sagt ÄR sommar. Snart är det juni. Wiiihooo!!

Jag jobbar kväll nu så ska fortsätta arbeta. Fick en liten väl lång rast
för att jag var så flitig. Så tänkte skriva nu istället för sedan när jag kommer hem
då är jag nog lite väl mör i så fall.. 

Ha en trevlig kväll alla människor där ute!
Moi moi!

Kommentarer
Postat av: TinA

converse-skor, gottigheter, ny lampa från ikea.. Jag tror jag är avundsjuk just nu, men det är tyvärr något jag kommer neka till i all framtid. :P



Fifan vad skön helg du haft i alla fall. :)

2010-05-17 @ 18:45:44
URL: http://egoism.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0