Snart jobba..


Sitter här och börjar faktiskt att vakna till..
Men det var inte lätt att gå ifrån den varma 160 sängen för en halv timma sedan.
Jag ska snart jobba, då tänkte bara skriva några rader nu när jag ändå har chansen.
Nu är mamma i alla fall här, sover den lyckosten!
Igår mötte jag upp henne på centralen och det var inte det lättaste för hon
hade gått ut någonstans och kunde inte riktigt beskriva vart hon var.
Men slutligen så hittade vi varann! : ) : )     Annars hade hon ju inte legat och
sovit i vardagsrummet just nu. Det vore inte så bra..

Vi åt på Taco Bar igår och det smakade sådär, synd att man inte
fick lite mer köttfärs. Sedan gick vi och handla en blomma
och åkte därefter hem. Mamma hade med en väska med
tegelstenar så det var inte så lätt att gå omkring med den..
Igår satt vi och snacka lite bara och åt varma mackor innan
jag var tvungen att gå och nanna för att jag som sagt skulle jobba.

Jag ringde även Tim igår, jag hade skickat in Dagens puss till honom
och det kom med! Hade skrivit.
"Jag älskar dig Tim så mycket . Önskar att du var här hos mig nu. Din Malin"



Klicka på bilden för att läsa :)

Ha en bra dag!


Kommentarer
Postat av: TinA

jag hade förmodligen gjort som din mamma, den saken är klar! Att gå runt o irra runt på centralen, brr.. :)



Vad kul att din Dagens puss kom hit :D

2010-05-15 @ 11:03:29
URL: http://egoism.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0