Snart helg; tiden går snabbt!


Idag har man hjälpt Carina med källaren och
kastat en massa saker och så har den nya LAMPAN kommit :D
Skitnyggt. orkade inte ta någon bild men jag vet hur den ser ut .. Tihi..
Idag har man också ät väldigt onyttig men ändå gott, tacos och
jordgubbar med glass och så fika hos Tims mormor och morfar.

I morgon är det inte så mycket som händer, det beror väl på vädret
men skönt att ha tagit lugnt ett tag. I helgen ska man inte ta det lugnt direkt.
På fredag ska jag jobba och sedan direkt efter det ska man åka
med flyttbilen till Ikea först och sedan mot Örebro. Vi ankommer på kvällen
någon gång så på fredag så orkar vi inte fixa så mycket.
Men på lördag blir det en massa arbete! Oj oj, och efter det ska
vi ta Tims grejer med, fast när Carina åker iväg på lördag kväll
så måste jag stanna. Jag ska lämna över mina nycklar på måndag
och då är det verkligen bye bye! Sedan ska man jobba nästa vecka
fram till fredagen och på fredagen så åker man till Örebro och
firar Tims student! Den ska firas på lördagen också!! Fast det får
bli här i Stockholm då..
Tiden går så snabbt!
Men ser i alla fall fram när helgen och flytten är överstökad.
Det känns som att det är så mycket.
Det blir att sova i en tom lägnehet hos Tim sedan då man är i
Örebro. Kommer kännas mer verkligt men också VÄLDIGT konstigt!

Ha en toppen kväll de få timmar som är kvar!!

Moi moi!!
Kommentarer
Postat av: TinA

Det känns konstigt att bara läsa detta.. Man kommer tillbaka till den tiden jag själv plockade ihop mina saker, och man skulle sitta o vänta på "nu bor du inte här längre" typ.. Känns läskigt, men för er känns det nog spännande och kanske tillochmed gött.. :)



Hoppas det går bra med flytten iaf.. Lampan vill jg gärna se btw ;)

2010-05-27 @ 13:32:54
URL: http://egoism.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0