Örebro ikväll..

Idag är det en hel del att göra för det är en hel del vi ska ta med till Örebro.
Sedan ikväll så åker man iväg med flyttbilen och anländer då till Örebro.
Fast medans Carina får sova i sängen så drar jag och sover hos Tim
och på lördagen så gäller det! Då ska saker slängas, saker och ting skruvas isär
och det ska bäras ut. Blir faktiskt lite nervös när jag tänker på det. Men jag
ser fram emot när det är klart. Allt kommer att vara över på måndag, för då
ska nycklarna lämnas in. Så man kan lugnt säga att det är
en massa som ska göras. På söndagen är det städning som gäller,
lite svårt att göra storstädning med en massa saker som är i vägen.
Tänka sig vad mycket jag har samlat på mig..
Jag har egentligen knappt bott i lägenheten så jag har inte varit fäst
vid den alls. Men fin har den ändå varit. En hel del minnen ändå.

Nu sitter jag i min morgonrock fast klockan börjar närma sig 12.
Men ska snart göra iordning mig och sedan packa med det som ska
med till Örebro då. Sover hos Tim ikväll! Vet att det bara har gått
en vecka sedan vi sågs sist men har saknat han väldigt mycket!
Det ska bli intressant hur det kommer bli sen när han inte bor i Örebro längre.
Då vi träffas varje dag och sover med varandra varje natt.
Men det blir säkert bra, det är ju det jag har velat så länge nu,
att han för en gång skull ska komma hem och faktiskt vara kvar
och inte åka till Örebro då och då. Snart är det dags för hans student.
En vecka exakt nu, vad tiden rullar iväg och denna helg kommer att
gå med väldigt fart.

Headbangar lite till Denied med Sonic Syndicate.....

På måndag kommer jag att skriva igen när jag har kommit tillbaka till Stockholm.
Då kan jag berätta om helgen och om mitt slitande.
Vi hörs igen om 3 dagar! Ha en riktigt bra helg och hoppas man får se lite av SOLEN!!

Hejrå på ett litet litet tag!
Kommentarer
Postat av: TinA

Det kommer gå bra! :) fast du lär slita ut dig, som du skriver. haha jag trodde nämligen att du redan skruvat isär saker och ting.. klart du kommer ha minnen från lghten, men kanske lättare att flytta om man inte blivit fäst vid den.. Det kommer gå bra sm sagt.. :)

2010-05-31 @ 11:58:54
URL: http://egoism.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0