Lördag..

Igår köpte jag AVATAR!!! Äntligen är den min! och den ska ses ikväll
och då ska man äta jorgubbar med glass och noblessechoklad!! Whohoo!!
Idag tar jag det ganska så lugnt och har städat lite grann och så..
Ska väl ta något att äta om en stund.. Får se vad det blir...

Igår så fikade jag med Marcus i centrum och det var hur trevligt som helst.
Åt en megastor pärlboll och drack coca cola, hur smarrigt som helst!!
Sedan fick jag ett samtal från Carina att Tims skola blivit hotat
och såg det senare på kvällen på nyheterna. Det lät faktiskt
lite läskigt tyckte jag, i alla fall när jag fick reda på det på telefon.
Johnny och Linnea kom förbi en stund på kvällen inann jag drog
till Sara och såg på film. Vi hyrde Äntligen midsommar, och den
var inte så jätte bra men det var jätte trevligt ändå igår kväll.
Angående filmen så var det tur att jag inte betalade den på bio,
då hade jag blivit väldigt besviken. Men nu har man sett den i alla fall..

Ska dra nu men vi hörs snart igen.!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0