I morgon kommer mamma !

Idag har jag jobbat och körde bingo med de äldre.
Hehe jag fick ropa ut siffror i en mikrofon i ca 1 h. 30 min.
Sedan mötte jag upp Carina och vi kollade på en lampa
som jag och Tim ska ha. Skitsnygg, så vi beställde en!!
Får ta en bild när den kommer om två veckor....

I morgon ska jag också jobba och när jag har slutat
så ska jag möta mamsen. Hon ska stanna tills måndag
så jag tror inte att jag kommer sitta så mycket vid datorn då.
Vet inte om jag kommer skriva emallanåt. Vi får se..
Sitter och lyssnar på Bon Jovi´s låt Blaze of Glory! Störtskön!!

På fredag ska jag även färga håret!!
Och det ska bli ljusare!! Dags att bli sommarskön :P
Så trött på håret just nu. Blä!!!

Nu ska jag fortstätta lyssna lite på musik
sedan ska jag lägga mig i sängen och glo på Tv.
Hur mysigt som helst!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0