100507

Idag har jag verkligen sovit ut. Det känns bra men man känner sig
nästan bakis. Jag har jobbat hela veckan och det har varit mycket att stå i..

Igår var jag med Sara efter att jag hade jobbat, vi gick härifrån till Centrum.
Tog faktiskt inte så lång tid som jag hade trott.. Efter det letade vi efter ett ställe
att fika på men det fanns inget direkt med tanke på att det var ju sen eftermiddag
och mycket av det som vi ville ha var ju redan slut och så. Men vi pallade
oss iväg till Coop och köpte glass.
Bara så ni vet så är den nya mariannestruten jättegod!!
Vi stötte i alla fall på hennes pappa där och vi fick skjuts i hans stora
lastbil, och snacka om att man var king of the road!
Vi var hos Sara och satt och snacka om allt möjligt och till sist
kom Saras pappa hem med pizza. Jag hade en toppenkväll igår
och det behövdes.

Vad som händer idag, det vet jag inte riktigt.
Känner mig bakis och seg...
och nej jag har inte druckit något ...
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0