TRÖTT!!

Ställde larmet på kvart i 6 i morse och det var knappt att jag orkade gå upp.
Men vid 6 tiden var jag tvungen! Åt frukost och sedan drog iväg till jobbet.
När jag verkligen behövde sova ut i en stor säng så var man tvungen att gå upp.
Empati är någon? :P 
Men det gick bra i alla  fall, jobbar i morgon och på torsdag sedan är det
helg! På fredag åker vi ju ner med bil för att se Tim då på hans student!
Nu vill jag att tiden ska gå snabbt och det gör den på kvällen då man är "ledig"
men när det är natti så svisch! och på jobbet går det väl fort fram till lunch
och sedan sniiigelfart tills man slutar. Well that's life!
Om jag bara hade makten ibland att kunna speeeda upp vissa saker
och slowa down (<---- Jag veta att det låter dumt men huvudsaken är väl
att ni förstår och jag själv) Men nu är det ju så att jag inte har den makten
alls. Hänger lite läpp här nu när jag inte har vissa egenskaper som jag
faktiskt skulle vilja ha.

Men jag är väldigt trött just nu, men så klart när jag väl ska lägga mig
så har jag piggnat till. Det är alltid så. Att jag är trött när inte ska vara det
och när man faktiskt ska det och sova, nä då är man pigg. Bah!
Som ni märker så är jag inte pigg just nu, snarare mer gnällig
fast jag flinar ändå när jag ser vad jag har skrivit.

Tittar lite på Miami Vice men tar en liten paus.
Funderar på om jag ska göra kladdkakan idag eller på tordag.
Fast risken är väl att jag äter av den nu, den ska ju vara till helgen.
Får argumentera med de få hjärnceller som jag har kvar så
får vi se vad det blir för beslut.

Men och andra sidan , vad gör det om jag tar en liten liten bit?
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0