Studenten!

Nu har man fixat upp datorn igen.
Fick flytta på den så har inte kunnat använda den sedan onsdags.
Det var inte lätt, men när är jag tillbaka igen. Wihoo!
I torsdags så gjorde jag inte så värst mycket, förutom att man
plockade iordning här.

Igår var den stora dagen! Tim tog studenten!!
Vi åkte två bilar ner, jag och Ville i en
och Carina med Tims mormor och morfar i en.
2 1/2 timmar tar det att åka dit men det gick mycket snabbt.
Jag och Ville hade jättehög musik i bilen hela resan.

När vi kom fram till Örebro så mötte jag upp mamma, pappa
och min lillebror. Så kul att dem också kom upp för att
se Tim tar studenten och även träffa mig.
Jag träffar ju dem inte alls ofta!

Snacka om att det var mycket folk där! Jösses.
Vi kom ca 20 min innan Tim skulle springa ut och
vi kunde knappt röra oss i folkmassan. Inte lätt det inte.
Jag kände mig väldigt frusterad på många men det var
inte så mycket att göra något åt..
Sedan sprang han ut och det tog ett tag innan han hittade oss.
Men tack vare skylten så gjorde han det och vi hängde en
massa grejjer runt hans hals. Han var så stilig så!

Efter det åkte vi till hans boende och fikade
och personalen besiktade hans lägenhet.
Tiden gick så klart väldigt snabbt!

Jag följde även med mamma, pappa och min bror
ner till stan en sista gång. Robin behövde ett par
brallor och solisar. Vilket han hittade på JC.

När vi kom tillbaka så åkte mamma, pappa
och Robin och vi kramade om varandra och sa hej då.
Men jag kommer att träffa dem snart igen i sommar, i juli
någongång tror jag. Jag är i alla fall ledig då och dem
är hemma från Bulgarien.( Dem ska vara där 2 veckor!
FUSK!)


Sedan åkte vi också tillbaka till Stockholm.
På vägen hem stannade vi vid den STORA godisbutiken
men jag köpte inget konstigt nog. Men jag var så
mätt på all fika och så. Jag har heller inte ångrat mig.

På kvällen när vi kom fram så bytte jag bara skor.
Hade gått i högklackat, AJ! I love my converse!!!!
Vi åkte förbi pizzerian och köpte pizza
och åkte till Sara och åt där och bara tog det lugnt!
SÅ SKÖNT !Snacka om var vi alla var möra.

Nu är den dagen slut, men snart ska vi iväg och
gå ut och äta! På en äkta japansk restaurang
i Gamla Stan och den är Tims överaskning.
Men berättar mer i morgon om det!

Igår fick jag en suprise av Tim!!
Han hade fått 6 st biobiljetter från skolan
och gav alla till mig!! Wihoo!! Jag blev så glad!
Han är min ängel! Nu bor han är med mig!!!!

Hörs i morgon!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0