Söndag

Idag känns det konstigt nog som lördag men det är det ikke.
Jag jobbar idag men sedan är jag ledig en heel vecka, så skönt!
Måste hitta en klänning till bröllopet som är om två veckor.
OCH skor!!  Men jag har veckan på mig i alla fall.
I morgon så kanske jag och Tim ska gå i stan och kolla
i japanska affärer. Det har vi som gemenasmt, japansk mat och
japanska grejjsimojjser. Jag hoppas att det inte regnar i morgon då.

Trött :/
Slutar 16.00 idag...

Igår så tog vi det lugnt förutom när vi flyttade
saker ner i källaren, vilket var ganska så tungt och påfrestande
men nu är det gjort i alla fall.

Plus så kollade vi på bröllopet. Vad FIIIINT det var!
Tyckte faktiskt det var helt ok och sitta i soffan och se det.
Sedan tittade man ju till och från för att man gjorde andra saker
och jag var ju även tvungen att lägga mig eftersom jag
började ju 8 i morse. Solen sken så fint när jag cyklade hit.

Vad som händer senare vet jag inte?
Lär väl äta så klart och så kanske man hittar på något med andra.
Hoppas det i alla fall för i veckan jobbar ju folk ..
Men vi får se.

Nu ska jag sitta lite i solen på min rast.

Ha det så gott.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0