Snart midsommar..

I morgon är det midsommarafton men vi har inget planerat.
Förra året var vi ju på Gröna Lund så vi får se vad det blir av.
Men att äta jordgubbar är ett MÅSTE!!!

Igår så var vi i stan och gick i japanska affärer
och de hade porslin, mat, godis etc.
Jag köpte godis, några var goda andra inte : smakar det sirap
så är det inte gott!!  Friterade riskakor åt vi också, det var nice!
Efter det så köpte vi mat på Mc donalds och köpte cheeseburgare
och jag köpte även flurryglass.. Mums!
Sedan drog vi hem..

På kvällen så såg vi Death Note, en animeserie som faktiskt är helt ok!

Idag så har jag i alla fall varit i stan och köpt skor och klänning
till bröllopet som är nästa vecka.
Det ser jag faktiskt fram emot men jösses vad varmt det
var idag på stan och jag gick omkring som bara den
och det tog tid innan jag hittade något. Men jag kunde inte åka
hem föränns jag hade klänning och skor. Nu fattas det örhängen,
något till håret, och blått nagellack som jag ska ha.
Klänningen är nämligen blau..

Nu ska jag återgå till mina kära grillchips!
Ha det så bra!
Kommentarer
Postat av: TinA

samtidigt skönt med redigt sommarväder :)



hoppas du hittar/hittade allt du behövde.

2010-06-27 @ 17:13:05
URL: http://egoism.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0