Nostalgi..

Snart är det Tims student och jag sitter och tänker tillbaka min
Tänk att det har gått precis 3 år sedan man själv tog studenten!
Det känns faktiskt som att det var förra året, förstår inte vart tiden har tagit vägen?
Jag minns studenten så väl.. När man hade sina sista skoldagar
måndag och tisdag och på onsdagen så hade man kul med
klassen och på torsdagen så åt man  på folk på skolan.
På fredagen gick man upp tidigtför att göra sig fin och dra
på champagnefrukost med jordubbar.Jag känner mig så nostalgiskt.
Precis som Tim gör just nu också.
När man väl gick i skolan kunde man vara butter för att det var så lång tid innan
man skulle bli klar och man kände att man inte pallade. Men när det väl börjar
närma sig så blir allt så konstigt. Jag minns det så väl!
Det hade faktiskt inte varit fel att va med om det igen.
Åka på flak och skrika högt av glädje! Vädret var toppen och
stan var full av glada studenter!

Det kändes också lite ledsamt då..

Lägenheten tömdes och det var dags att lämna allt.

Idag har jag jobbat och känner mig väldigt seeg just nu.
Jag har sorterat mina kläder. Det är en hel del som ska slängas.
Jag har legat i ett varmt bubbelbad...
Snart ska man äta jordgubbar innan man ska lägga sig, vilket är snart.
I morgon ska jag också jobba 7-16 sedna ska man göra iordning
saker i lägenheten här. Det är fortfarande saker överallt. dock
mindre men fortfarande mycket som ska göras. Det ska bli skönt när det är klart!      

Lyssnar på Bryan Adams nu! <3

SNART FREDAG! Jag ser så mycket fram emot det!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0