Midsommardagen!!!



Idag så har vi ätit jordgubbstårta! Sedan har vi även varit ute på Oscars
och ätit kebab med bröd. Vi har tagit det lugnt idag men tiden har
gått vädigt snabbt! Snart är det jobb som väntar för mig, jobbar
måndag till fredag. Typiskt då att det bästa vädret kommer när man
väl ska jobba. Idag har vädret varit knas, det har varit jättefint,
regnigt och det har åskat. Det har även varit strålande sol
och ösregn samtidigt. Nu är det fint igen, det har varit så några timmar.
Det känns inte alls som att klockan är öven 21.00..
Mätt är jag som bara den också.... Känner mig lite rastlös också..

Sedan kanske vi ska se the ring men det är inte säkert.
Är lite osäker på om jag vill det. Jag har sett båda filmerna
för länge sedan men vet inte om jag vill se det innan jag ska sova.
Tim kanske tvingar mig eller så hoppar vi över det båda två.
Det återstår att se. Det inte är inte så lång tid kvar tills det börjar
i alla fall.

Men..

Midsommarhelgen har varit bra och lugn.
Känner mig ändå nöjd med det vi har gjort och ätit : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0