Jobb...

Har en kortisrast och ville bara skriva någon rad.
Jag vet ju att jag har varit dålig på att skriva.
Har också tappat en massa läsare vilket är lite tråkigt
men å andra sidan så skriver jag för min skull men ändå..

I morse vad jag jättetrött men vaknade när Tim gick upp.
Han skulle iväg till arbetsförmedligen. Det är jobbsök som gäller
för hans del. Han hittar nog något snart hoppas jag.
Men det är ju lite svårt också med tanke på att det är så många
som har sommarjobb och så. Men det kommer, det kommer!
Men när han hade dragit iväg så somnade jag om då jag
gick och la mig igen och efter det tog jag en timmes bad.
Det var verkligen länge sedan jag var så trött att jag inte orkade
lämna badkaret. Men det var skönt att få vila upp sig. Jag sov
ju ganska så dåligt i helgen + så är jag så trött på att gå upp
två gånger på nätterna för att jag måste gå och KISSA!
Bah! Nu har ju det satt sig i system och jag kan ju inte ligga
kvar i sängen när jag måste gå liksom. Bah!

Ska återgå till mitt arbete nu i alla fall.
Solen lyser i alla fall och det är ju skönt, ganska så
uppiggande.

Ha det gott!

Kram!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0