Hej hopp.

Jag vet att jag är så dålig på att skriva men
har inte riktigt den tiden att sitta och skriva direkt heller
Skriver när jag har lust och när jag kan..

Men jag har i alla fall varit på bio i veckan
i onsdags och såg Youth In Revolt, den var rolig!

I torsdags tog jag det bara lugnt.
Tim har varit sjuk hela veckan så vi softade bara.
Men nu mår han bra i alla fall men
i tisdags hade han feber och låg med en massa täcken och frös
den stackaren! Men tur så har jag inte blivit smtitad.

Idag var jag på stan med Sara. Vi gick i Gamla stan och
fortsatte mot centralen. Snacka om vad det var en massa
folk ute. Jag hittade ett japansk ljus som jag köpte.
Ska ta en bild på den men inte just nu.
När jag kom hem så åt vi alla sushi, jag Tim och Carina.
Jag är lite mör men det är skönt att softa vid datorn.

Hörs snart igen!

Puss!
Kommentarer
Postat av: TinA

Handalr filmen om? :)

2010-06-21 @ 21:57:25
URL: http://egoism.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0