GLAD MIDSOMMAR!




Vaknade 10 idag, vilket var länge sedan jag gjorde men
det var skönt att få sova ut och solen skiner så fint just nu.
Gick upp och tog mig en ostmacka och drack grönt te med mjölk.

Jag vet fortfarande inte hur denna dag ska firas eftersom
vi inte planerat något utan vi får helt enkelt se.
Men vi ska ta det lugnt i alla fall och njuta av denna midsommar.

Återigen, GLAD MIDSOMMAR.
Jag hoppas att ni får en underbar dag..



Men att äta jordgubbar är ett måste, för det ska vi göra.
Med en massa vaniljglass till...

Vad vore midsommar eller sommar överhuvudtaget
utan jordgubbar? Tur att vi aldrig får reda på det..
Kommentarer
Postat av: tina

glad midsommar i efterskott!

2010-06-27 @ 17:21:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0