En fin och solig söndag..

Det blev så att vi såg båda the ring igår Tim och jag.
Men vi var båda otroligt fega och vågade inte se dem i
sovrummet. Det ska ju vara en trygg zon där och
det ville vi båda behålla. Men vi satt och täcket
framför ögonen så fort det var något läskigt som kom fram.
Det var så vi överlevde filmerna. Kl 2.00 i natt gick vi och la
oss. Tim somnade ganska snabbt som vanligt och jag hade
piggnat till mig. Det hade redan börjat bli ljust ute då.
Men efter ett tag så somnade jag också förstås
och vi vaknade båda kl 10.30 i morse och det var
länge sedan jag sov så länge. Det blir nog lite svårt att
somna i natt. Jag som ska jobba i morgon kl 7.00. Blä!
Att min lediga vecka skulle gå så snabbt!
Det gillar jag inte!

Jag åt en stor frukost i morse och tittade på
några top modelavsnitt och sedan runt 14.00
stack vi iväg in till stan för att äta ute igen.
Vi åt asiatiskt mat och det var så gott!
Buffé också!! :D:D Snacka om att man är mätt.
Och så klart så åt man försås efterätt!! GLASSS!!!!!!
Jag har även världens snabbaste matsmältning.
Nu är jag inte alls lika mätt längre.
Jag säger inte att jag vill äta nu men alla
andra här säger att dem är så mätta!!
Men jag känner inte av det längre. Sådant
går minsann över snabbt!

Men nu ska jag inte sitta här längre.
Nu ska jag nog se på tv ....

Moi moi..
Hej hej! !
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0