Bilder från Zombieparaden i lördags




Hej, vet att jag inte har skrivt på ett tag. Men jag har inte
gjort så mycket så det har inte varit så mycket att skriva om.
I måndags och tisdags var jag på jobbutbildning hela dagarna.
Sedan resten av veckan så inväntade man att någon skulle ringa
från jobbet, vilket ingen gjorde. Vi har ju fått sommarschema
så i juni så jobbar jag inte alls så mycket, både skönt och inte.
Vädret är ju inte så roligt just nu!  Men i morgon ska jag ialla fall
jobba och på tisdag och onsdag.

I lördags var vi på Zombieparad vilket ni ser.
Sedan på kvällen grillade vi hos Sara och softa hela kvällen
med drinkar och efterätt, hög musik och gott skratt.
Vi var ett antal och jag fick även träffa lite nytt folk också.
Vilket var jättetrevligt.

Nej, nu ska jag lägga mig framför Tvn.
Ha en trevlig kväll!

Moi!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0